Com podeu observar no la vaig pintar, per conservar tot l'original i veura en ella les cicatrius del pas del temps.
Aquesta manera de conservar porta molta feina, tant o més que pintar la bici, dur els material a cromar i possar les calques noves.
Està equipada amb accesoris difícils de trobar en una bici d'aquets anys, com ara el timbre, la bomba i la cartareta posterior amb les seves eines. Aquets detalls la fan més divertida i original.
La bici es va desmuntar per complert, netejant tot de terra i grassa vella, les parts mòbils es van engrassar i ajusta, el quadro se li va donar oli per no treure rovell, tot l'òxid de les parts cromades es va netejar i aplicar una capa d'antioxidant, les rodes porten les mateixes llantes, neumàtics i càmeres, açò si, es van canviar alguns raigs romputs. Les parts més difícils de rea-condicionar han estat el seient i el parafangs, en aquest últims els vaig pintar amb un producte convertidor d'òxid i reparar
El timbre es una passada funciona de meravella amb un so espectacular. L'inflador el vaig soldar amb estany i cambiar la soleta. L'estat final del timbre no es aquest.
Un cop acabada i amb molta il·lusió vaig passejar per el poble i al camí de tramuntana.
Aquí teniu algunes fotos més.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada